Kağit yirtan bebek

Kağıt yırtarken gülen bebek dünyada izlenme rekorları kırıyor. Çok şirin bir gülüşü var.




DOWNLOAD

Mutsuzluklar

Umut Sarıkaya'dan mutsuzluklar adında güzel bir animasyon video.





DOWNLOAD

Annem bana popo dedi

Bu küçük kıza annesi popo demiş. Çok tutulan popüler bir video.






DOWNLOAD

Recep ivedik 3 paintball sahnesi

Recep ivedik 3 paintball sahnesi. Ünlü sözü "What can i do sometimes?" ı söylediği sahne. :D





DOWNLOAD

Yahşi Bati bariş çubuğu komik sahne

Cem Yılmaz'ın kahkaha tufanı filmi Yahşi Batı'dan komik barış çubuğu sahnesi.




DOWNLOAD

Anlamaz öküz

Spiker teyzeye kocasını soruyoz ve teyze öyle bir tarif ediyorki kocasını :)






DOWNLOAD

Vodafone reklami - Baba kestirdim

Ameliyatla ön dişini çektiren çocuk Vodafone'lu olmayan babasını arıyor.






DOWNLOAD

Komik animasyon

Zavallıların başına gelenlere bak. Komik ve eğlenceli bir macera animasyon.



DOWNLOAD

Uyuyan sarhoş adama şaka

Adamlar uyuyor. Üstelikte sarhoşlar. Böyle vicdansız şaka yapılırmı?





DOWNLOAD

Öyle bir geçer zaman ki - Mete - iyi düşün taşin

Öyle bir geçer zaman ki 'nin psikopat oyuncusu Mete'nin şarkı yarışmasında ki performansı. İyi düşün taşın şarkısı.





DOWNLOAD

Kalçasina gizli kamera taktiran kiz

Kalçasına gizli kamera taktıran kız röntgencileri tespit ediyor. Los Angeles'lı iki kız Jessie ile Reanin.




DOWNLOAD

Öyle bir geçer zaman ki Mete

Öyle bir geçer zaman ki dizisinin psikopat oyuncusu Mete Helvacı Necati'yi bir temiz sopalıyor. Süper dayak sahnesi.





DOWNLOAD

Savaş çözüm değildir

Savaş çözüm değildir. Kadınların arabaları ile amansız savaşı. Kadının gözü dönmesin. Neler oluyor.






DOWNLOAD

Nahide Ekengil - Alamazsin sen beni

Ajdar'ın dişi versiyonu Nahide Ekengil. Bu tiplerin bi fabrikası mı vardır ne ya? :D





DOWNLOAD

Charlie bebek

Bu çığlığa kulak verin. Bu Charlie diyişi bile ciğer parçalıyor.





DOWNLOAD

Recep ivedik 3 kitap satma sahnesi

Recep ivedik kitap satarsa böyle satar, zorla satar. izleyenide gülmekten yerlere yıkar. Recep ivedik kitap satıyor.



DOWNLOAD

Eski motorola reklami

Bazen maziye gitmek iyi oluyor. Takoz telefonların zamanından Motorola cep telefonu reklamı.





DOWNLOAD

Öyle bir geçer zaman ki Mete

Öyle bir geçer zaman ki dizisinden Mete'nin en büyük düşmanı Necati'nin Helvacı Helva şarkısı.





DOWNLOAD

Herkesin bir popisi var

Tüm Türkiye'yi gülmekten öldüren adam. "Herkesin bir popisi var!"





DOWNLOAD

Beyin bedava elizabeth versiyonu

Beyin bedava videosunu daha önce yayınladık. Mutlaka izlemişsinizdir. İşte buda Elizabeth versiyonu.





DOWNLOAD

Eyvah eyvah fragman

Ata Demirer'in komedi fırtınası filmi Eyvah Eyvah'ın fragmanı.



DOWNLOAD

Haci Murat'la drift

Hacı Murat'la drift atılır mı? Atılır ve işte buda videosu ve kanıtı.





DOWNLOAD

Abaza Kadin

Kadıncağız istiyor ama adamda tık yokki. Üstelik ondan kurtulmak için kadına oyunda oynuyor.



DOWNLOAD

Winston reklami - Taş devri 1960'lar

1960'lardan bir sigara reklamı. Taş devrinde Fred Çakmaktaş ve Barni Moloztaş zevkle sigara içiyorlar.





DOWNLOAD

Öyle bir geçer zaman ki - Koca kafalar

Koca Kafalar yine yaptı yapacağını. Gülmekten koparacak bir video. Öyle bir geçer zaman ki nin kahramanları karşı karşıya. Captain Ali vs. Mete




DOWNLOAD

Yvonne Strahovski sevişme sahnesi

Yvonne Strahovski'nin müthiş bir sevişme sahnesi. Bir kadın bu kadar çekici olur.




DOWNLOAD

Erol Taş Kahkaha

Erol Taş'ın meşhur kahkası. Sakın gece dinlemeyin, korkarsınız.






DOWNLOAD

Zavalli Mario

Zavallı Mario prensesi kurtardığına bin pişman. Kadınlara iyilik yaramaz.






DOWNLOAD

Fili fili

Parkta gezintiye çıkan adamın başına gelen komik olayları ibretle izleyin. Komik bir animasyon.




DOWNLOAD

Beyin bedava

Sınavdan çıkan adamdan müthiş yorum. Gülmekten yarar adamı. "Beyin bedava!!!" :D




DOWNLOAD

Araba kazanan adam

Araba kazanan şanslı adamın telefonda verdiği cevap gülmekten öldürür cinsten. Aman siz siz olun iyice dinlemeden bir şey demeyin.






Komik animasyon

Komik bir animasyon. Yaşlı teyze kırmızı ışıkta bekleyen şoförün sabrını fazlasıyla zorluyor.





DOWNLOAD

Sapik köpek

Sapık köğeğin 1 dilim ekmek için sahibine yaptıklarına bakın!





DOWNLOAD

Komik röportaj

Böyle röportaj görülmedi abi. Adam kanala düşmüş ama hikayeyi nasıl anlatıyo. Gülmekten altına kaçırma garantili.





DOWNLOAD

Kemal Sunal komik sahne

Kemal Sunal'ın bir filminden komik bir sahne. "Ben ananın gittiği yere gidiyorum." :D





DOWNLOAD

Dünyayi kurtaran adam idman sahnesi

Cüneyt Arkın'ın tüm dünyayı gülme krizlerine sokan filmi "Dünyayı Kurtaran Adam" filminden idman sahnesi.





DOWNLOAD

Zampara Şener Şen

Şener Şen karısını aldatırken yakalanınca bahanesi akıllara zarar. Gülmekten çatlatır.






DOWNLOAD

Artist ne arar la bazarda?

Artist mi? Artis ne arar la bazarda? Son yılların en komik muhabbetlerinden biri. Araba pazarında son durum.






DOWNLOAD

Doritos reklamı

Çok komik bir Doritos cips reklamı. Bir cips bu kadar mı kıymetli olur?



DOWNLOAD

Hayattan zevk almak istiyorum

Fransız bir bayan'ın ingilizce öğrenme çabaları.





DOWNLOAD

Japon Toyota reklami

Japon yapımı bir Toyota araba reklamı. Çok ilginç ve eğlenceli bir reklam. Mutlaka bir izleyin.






DOWNLOAD

Ödüllü reklam filmi

Yenibiriş.com'un reklam yarışmasında birinci olarak büyük ödülü alan reklam filmi.





DOWNLOAD

Kamera şakası

Ben kamera şakası diyeyim. Siz oturun izleyin. Yorumlamak sizden.





DOWNLOAD

Bay Simpson'in muhteşem ilaci

Bay Simpson muhteşem bir ilaç buldu. Bayan Simpson'ın işi zor :D






DOWNLOAD

Küfürbaz Haydo 6 karakol baskını

İşte herkesin sabırsızlıkla beklediği Küfürbaz Haydo'nun yeni bölümü. Küfürbaz Haydo 6 Karakol Baskını. Teşekkürler özbokuboncuklular.





DOWNLOAD

Bilinçalti

kendi bilinc altına dusen bi kisinin yasadıgı kovalamacayı anlatan kucuk bi animasyon film.











DOWNLOAD

Cem Yilmaz TT Arena reklami

Cem Yılmaz, Galatasaray'ın yeni stadı TT Arena'nın reklamında.



DOWNLOAD

7 Numara dizisi - Yusuf güdük

7 numara dizisini hatırlamayan yoktur. Dizinin en matrak karakterlerinden Yusuf Güdük'ün telefon sapıklığı yaptığı sahne. "Hepiniz mefat edeceniz aslanıııııııım!"





DOWNLOAD